Coneixes el Body Weather?

Body Weather:

En el món de la dansa i la performance, hi ha un enfocament fascinant que s’endinsa en la intersecció entre el cos i el seu entorn. Aquest enfocament es diu Body Weather, o climatologia corporal, i és un entrenament i una pràctica d’actuació exhaustiva que ha inspirat a artistes del moviment a tot el món. En aquest viatge d’autodescobriment a través del cos i l’espai, es troba el professor destacat d’aquest curs, Andrés Corchero.

El Body Weather és molt més que una simple tècnica de moviment; és una exploració profunda de la memòria corporal, els patrons de moviment individuals i la relació entre ment i cos.

En aquest taller que acollim en el Centre Moveo l’1 i 2 de març 2024 els participants tenen l’oportunitat de revisar completament el cos i el moviment en diferents i canviants entorns, i els ritmes interns que influeixen en la nostra manera de moure’ns. No es requereixen experiència prèvia, la qual cosa ho converteix en un punt de partida accessible per a qualsevol persona que desitgi embarcar-se en aquesta emocionant travessia.

ANDRÉS CORCHERO, UN ARTISTA DEL MOVIMENT.

El professor que guia aquest taller, Andrés Corchero, és un apassionat explorador dels llenguatges del cos i la dansa. La seva història amb la dansa Butoh, un estil de dansa japonès, va començar en 1985, quan va viatjar a Tòquio i va estudiar amb mestres canviats de nom com Kazuoh Ohno i Min Tanaka. Durant el seu viatge, va ballar amb la companyia Mai-*Juku, dirigida per Min Tanaka, de 1986 a 1995. Aquest viatge li va donar l’oportunitat de submergir-se en la riquesa de la dansa butoh i aprendre dels millors.

L’extensa carrera d’Andrés Corchero inclou col·laboracions amb artistes de diverses disciplines i una dedicació indestructible tant a la creació com a l’ensenyament. Ha compartit la seva experiència a tot el món, i des de 2005, ha estat professor en el Institut del Teatre de Barcelona.
Els seus assoliments i reconeixements, com el Premi de la Crítica 2021 al Millor Solo de Dansa per “Absències” i el Premi Nacional de Dansa de Catalunya 2003, parlen de l’impacte significatiu que ha tingut en la comunitat artística.

El curs de Body Weather amb Andrés Corchero és una oportunitat única per a explorar les complexitats del cos i la seva relació amb l’entorn. Sigui un ballarí, actor o algú a la recerca d’una connexió més profunda amb el seu propi cos, aquest taller et guiarà en un viatge de moviment. Amb la guia d’un expert amb una rica història en la dansa, promet ser una experiència transformadora que t’ajudarà a escoltar, sentir i expressar-te a través del teu cos. No t’ho perdis!

Tens interès a saber més sobre aquesta pràctica? Inscriu-te des de la pàgina del curs, on també trobaràs els horaris, continguts i informacions que necessites per a assistir.

Més informació sobre Andrés Corchero en el seu blog

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt